Snart så

Jag och Yvonne har precis ätit kycklingfilé, klyftpotatis och bea!
Snart ska hon nog bjuda på lite drinkar och sen kladdkaka med glass, yeah.
Sen har jag nog sålt min nya klänning till yv för den var lite för stor för mig. ;d
Blir ingen överraskning för Jonis idag, jag hann inte, men jag lovar att det kommer.
Vi drar nog ner på stan lite senare sen blir vi förmodligen kvar där.
Jag pallar inte lägga 100 spänn på mobergs helgen före löning..
Vi blir nog ute HELA natten lång, sen slaggar jag kvar här i norrtan.
Imorgon ska vi ner till tatueraren och jag ska kolla på några.
Men jag måste dock vänta tills jag kommer hem från turkiet,
det är inte bra att sola med en ny tatuering, men direkt efter så =)
Jag hoppas att Jonas ska ner på stan istället så jag får träffa honom där.
Så hoppas att du läser det här ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0