stress

Just nu håller jag på att ladda ner itunes så jag kan fixa musik i min ipod.
Den har jag inte använt sen jag var utomlands förra året tror jag, herregud..
Jag är trött nu, träningen idag var inte jobbig men är man sjuk så är det jobbigt iaf.
Jag ska lyssna en jävla massa på staind - right here.
Den är skitbra och den passar ganska bra in på hur jag känner, förutom lite såklart.
Jag är riktigt stressad för jag har väldigt mycket att göra imorgon.
Jag ska duscha och raka mina ben, packa och göra matsäck.
Det blir hemmagjord pastasallad, fyfan vad gott det skulle sitta med uffes!
Han gjorde en supergod när jag var där förut, han är bra han..
Men jag får göra min egna, ganska god iallafall.
Och jag kanske måste ner och handla också, nä usch hur ska jag hinna?
Jag vill egentligen inte åka, men jag är ju så illa tvungen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0