ååååh

Jag vill bara ställa mig på en hög bergstopp och skrika tills luften tar sluta,
och då ska jag skrika lite lite till, jag vill skrika ut all lycka som bubblar över.
Jag blir alldeles knäpp av den här känslan, av att vara kär så jag spricker!
Att få höra 10 gånger om dagen att man är världens bästa,
att man är världens vackraste, och att få höra minst 100 ggr; "jag älskar dig!"
Jag trodde aldrig att jag skulle ha någon som tittar på mig,
och det ser ut som att han är världens lyckligaste människa som vunnit högsta vinsten.
Och jag tänker bara njuta så länge jag bara kan av den här känslan. <3


jag tänker bevisa för dig att all skit som folk säger till dig,
att det bara är ren skit, jag vill vara din och bara din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0