Äntligen hemma!!

Igår gick morgonen åt åt att packa och göra mig i ordning.
Sen åkte jag till Yvonne och var där och åt pizza innan älskling kom hem.
Kändes som att han aldrig skulle komma hem för att satt i bilkö men till slut så (:
Det var så underbart att få vara i hans armar igen!
Hela min kropp skakade och jag trodde mitt hjärta skulle dunka ur kroppen på mig.
Då insåg jag hur mycket jag tycker om honom och älskar honom!
Vi hade bara varit ifrån varandra i 5 dagar och det var som att han hade varit borta en månad.

Vi åkte direkt och handlade mat, rostbiff och potatisgratäng.
Vi åt sen tittade vi lite på tv och sen pussade vi ihjäl varandra.
Det var underbart att få sova bredvid igen, även om jag sover dåligt :p
Och att få vaknade av att han pussar mig på kinden innan han går till jobbet.

Nu sitter jag och äter mackor och tänkte försöka plugga lite.
Kanske borde städa här också, är inte så rent här :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0