Elitserien nästa.

Igår efter massa tjaffs medan jag låg i sängen så insåg jag en sak.
Jag trivs inte här, jag hatar att höra alla bråk och se hur arg han blir.
Jag tycker det är jobbigt att komma hit, jag känner mig inte välkommen av alla.
och även om jag skulle göra det börjar jag att inte tycka om att vara här ändå.
Jag gillar inte människor som är så jävla ego och som är så jävla dumma!
Att säga: "Jag har haft en dålig dag så jag måste ta ut det på någon",
det är inte okej och speciellt inte när det är på samma person som får skit hela tiden!
Jag blir arg att det här ska förstöra men jag tänker inte åka iväg och låtsas må bra.

Idag stod det i tidningen att vi ska tacka ja till elitserien.
Just nu vet jag inte riktigt hur jag känner, hur ska vi få ihop pengar?
Någon som vill sponsra mig? Nej jag får ont i magen av att bara tänka på det.
Jag tänker försöka tänka på annat så länge som möjligt.
Klart det ska bli kul, jag hoppas bara att ingen slutar och att vi får en bra tränare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0