Fin dag

Imorse hämtade jag ut mitt körkort, och så ful var jag väl inte..
Åkte sen en sväng till skolan och hade matte med emser.
Efter det satt vi ute i solen ett tag och sen kom pappa och hämtade mig.
Jag var riktigt duktig när jag kom hem och städade mitt äckliga rum!
Nu är det jättefint tills Andreas kommer hem ifrån jobbet :)
Pappa kom ner för ett tag sen och kramade om mig och sa;
"Du har varit så himla duktig på senaste tiden Elin!", "Äntligen mår du bra!"
Och ja det har jag faktiskt varit, jag har tagit mig i kragen och slutat tyckt synd om mig.
Jag har tagit tag i skolan, jag har tagit körkort och jag har bara allmänt varit duktig.
Men det bästa av allt är Andreas, han får mig att kämpa på extra mycket,
och det finns inget bättre än att veta att man är 2, att man har någon som väntar på en.

Idag fick jag även 500kr av mormor till bensin. hon var så stolt över mig.
Plus att jag ska få tillbaka 3000 på skatten sen, mycket mycket trevligt! =)


Dom förra bilderna var så populära så här får ni en till, ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Jossan

åh vilken rar far :)

2009-04-01 @ 20:46:32
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0