Flisan <3

Igår åkte jag hem till min allra bästa vän Felicia.
Vi spelade skipbo med Millan och åt goda pannkakor.
Efter det kom Andreas och hämtade upp mig så åkte vi till han.
Åt mat sen drog jag på fotbollsträning.
När jag kom dit så var tidningen där och ville intervjua mig.
Sen tog dom kort på mig och Martina också, lär komma nästa vecka.
Efter min träning kom älskling och hämtade mig och Millan.
På vägen hem hade vi jätteroligt åt en stor jobbarbil som lekte med oss.
Vi körde ut i andra körfältet och in på busshållsplatser osv :p

Imorse gick jag upp med Andreas klockan 6 för jag kunde inte sova.
När han hade åkt till jobbet kunde jag somna om en stund iaf.
När jag vaknade och kollade vilket datum det var så såg jag att mamma fyllde år :p
Idag fyller hon 42 unga år och det ska vi fira lite senare.
Men idag har vi bara varit nere på ica och sen inte gjort så mycket mera.
Ska hämta lillebror sen och så kommer Andreas hit.

Senare ikväll ska vi hem till Andreas och laga mat och mysa :)




haha jag busade lite :P

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi hade sjukt kul! :) <3

2009-04-17 @ 19:33:55
URL: http://miiillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0