Helgmys!

Hela helgen har jag spenderat med hjärtat.
I fredags grillade vi med Jonathan, Mackan och Madde.
Vi var inte där så länge för jag var sjuk, så vi åkte hem vid halv 11.

I lördags gick vi upp tidigt. Sen åkte vi in till Norrtälje.
Vi gick på stan, köpte skor, en boll och kläder och åt på kina.
När vi kom hem spelade vi amerikansk fotboll och sen handlade vi glass.
Efter det så vilade vi för jag blev lite trött eftersom jag fortfarande var sjuk.
Senare så gick vi med hundarna med mamma och pappa.
Vi tog med oss bollen och sen spelade vi lite vid sjön, jättemysigt!
Sen var jag så himla trött så vi låg bara hemma och åt chips och myste.

Igår så åkte vi inte till Norrtälje så vi hann till apoteket och handla nässpray.
Innan det så stannade vi på donken och åt lunch.
När vi kom hem så kollade vi bara lite på tv och väntade på maten.
Vi tog en snabb tur till Norrtan och köpte hickorysås och glass :)
Efter maten gjorde vi inget speciellt, vi låg bara i soffan hela kvällen.

Idag ska jag till naprapaten sen kanske jag sover hemma.
men jag lär ju inte kunna hålla mig om jag känner mig själv.
Det är svårt när man vet att man i princip inte kommer kunna ses i sommar.
Eftersom vi bor så tokigt till så blir det svårt och då vill man träffas nu.
Men men, imorgon hoppas jag att jag är frisk så jag kan träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0