hjärtat.

Igår när älskling kom hem från jobbet hade han köpt klass och bullar.
Sen satte vi oss ute i solen och åt :) Sen vilade vi bara innan min träning.
Träningen gick ganska bra, känner inte riktigt suget men kul att träffa Flisan.

När man får hjälpa sina vänner igenom svåra saker,
så inser man själv hur lyckligt lottad man är.
Jag har världens bästa pojkvän som uppskattar mig.
Han får mig att känna mig värdefull och älskad varje dag.
För första gången på över ett år så är jag riktigt glad, och riktigt lycklig.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tyckte faktiskt också att det var kul att träffa dig igen, så länge sen nu ju!

2009-04-15 @ 17:48:04
URL: http://miiillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0