hmm..

Imorse var jag helt borta när Andreas åkte, har så jäkla svårt att sova..
Ligger och vrider och vänder på mig, han snarkar och har hårda kuddar :S
Jag brukar ha svårt att somna om när han har åkt,
men imorse somnade jag nog innan han ens hade lämnat rummet..
Jag sov till  11.30 och sen kände jag att det var bäst att vakna,
jag var så trött så jag visste att om jag somnade om hade jag vaknat typ 2-3!

Nu har jag varit nere och ätit lite och gjort mig i ordning.
Jag har börjat på min bokrecension som jag suger på =/
Jag sitter och lyssnar på Miley Cyrus, då börjar jag undra vad felet på mig är :P
Senare ska jag nog in en sväng till Norrtälje och träffa Yvonne.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0