skönt.

Vi var och storhandlade ikväll och jag hade så roligt.
Sprang runt bland alla grejer och plockade på mig vad jag ville ha.
Fil, flingor, gurka, banan, ost, gotlerskinka, tårta, rostat bröd och hårdbröd.
Jag älskar att få äta hemma, få det man verkligen gillar.
Fick testköra våran nya bil idag också, riktigt skön faktiskt.
Nu har jag ätit fil och  flingor med linfrö och banan,
två hårdmackor med grevéost och gurka och en smothie med hallon, jordgubb och banan.
Nu är det mitt favoritprogram criminal minds och sen har jag en klick! också.
Sen så skrev jag lite med Andreas på msn nyss så nu är jag lite gladare.
Får väl tänka att det är positivt att jag saknar men jag hatar att ha ont i hjärtat.

Imorgon ska jag fixa i ordning min överraskning och sen göra köttbullar med pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0