underbara älskade!

Ikväll så tänkte jag först åka till Yvonne men jag var så trött.
Så mamma och jag hyrde 2 filmer istället som vi tittade på.
Först tittade vi på tropic thunder med brorsan och pappa,
den var faktiskt ganska rolig men sen har jag ju väldigt lätt för att skratta.
Efter den tittade mamma och jag på sex and the city filmen,
som vi har väntat på att få se den och den var helt okej!

Nu ligger jag och smsar med min älskling som är på nån pub i norrland.
Jag kan inte förstå hur jag kan ha sån tur att få ha någon som honom.
Det är ändå kul att vi fick kontakt genom ett misstag och nu blev det såhär.
Ödet eller hade jag bara en väldig tur? Hur som helst så är jag världens lyckligaste.
När han kom gåendes emot mig första gången, med världens största och finaste leende,
så visste jag redan då att jag skulle falla som en fura. Jag är glad att det var besvarat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0