gnager.

Jag och Andreas hade det jättemysigt igår, som vanligt.
Vi åt god mat, tittade på film och bara njöt av varandras sällskap.
Älskling somnade som vanligt till filmen och jag fick titta själv.
Det var otroligt jobbigt att gå upp och jobba idag, är riktigt trött.
I helgen har vi träningshelg men jag jobbar så jag kan inte vara med.

Idag har jag en sån där äckligt gnagande känsla i kroppen.
Jag tänker bara på massa negativt, att snart vänder allting.
Att någon gång tar allt det underbara slut och jag blir ledsen igen.
Det är så  jävla dumt, men jag lyckas alltid att tänka så då och då.
Man måste ta dagarna som dom kommer och njuta medans det går.
Men ibland tänker jag bara på hur allt kommer rasa någon gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0