Halvår <3

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i ett halvår.
Känns som att det har gått fort men ändå känns det som att det varit vi länge.
Vi har ju bara i princip känt varandra i ett halvår också,
men det känns som att vi har känt varandra hela livet på något vis..
Han vet verkligen allt om mig och precis hur jag fungerar.

Fick ett meddelande av gullet imorse;
"Älskar dig otroligt mycket, tack för världens bästa halvår, fler ska det bli."
Det känns fortfarande konstigt att få såna fina sms,
eller att få höra det överhuvudtaget, och jag älskar det!

Det är underbart att det fortfarande pirrar lika mycket i kroppen,
att jag bara blir mer och mer kär för varje dag. <3


Kommentarer
Postat av: angelicatillaeus

"Det är underbart att det fortfarande pirrar lika mycket i kroppen,

att jag bara blir mer och mer kär för varje dag"



det är så det ska vara :) kul för er :)

2009-08-30 @ 21:12:55
URL: http://tillytabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0