massor med träning.

Har nu spelat 2 matcher på 3 dagar, och förlorat med stora siffror 2 matcher.
Börjar kännas ganska surt faktiskt, och igår öste det ner regn hela matchen.
Efteråt kunde jag inte ens sträcka ut mina fingrar för de var så kalla.

Jag har tagit det lugnt och sovit ut ordentligt, och bara myst med Andreas.
Känner att det händer samma sak hela tiden i mitt liv, men det gör inget.
Jobb, Andreas, träna, sova och så börjar det om och om igen.
Vi hoppas att vi snart hittar en lägenhet och jag ett jobb.
Jag kommer lägga undan pengar ifall vi flyttar innan jag har fått jobb.

Idag ska jag träna handboll, jag hoppas att jag kan träna hela träningen.
Ganska mycket önsketänkade med tanke på att det är 2,5h träning..
Jag har även fått tid för en av undersökningarna hos urologen, känns skönt.
Och just nu går jag ju på medicin mot överaktiv blåsa, blir inte så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0