Skitsnack.

Vi svenska är så jävla bra på att snacka skit bakom varandras ryggar.

Andreas frågar mig; Vad tycker du om **** i din gamla klass?
E: "Åh han är ju så rolig och så himla snäll, verkligen
      Vadårå har han också gjort något dumt?"
A: "Mhm.."
E: "Åh vad har han gjort då?"
A: "Det är tydligen han som har snackat skit om dig."
E: "Va? nej du skojar?! Vad har han sagt då?"
A: "Nej att du är puckad osv osv..."
E: "Kul, och så säger jag till dig hur snäll han är osv.."

Ibland blir jag verkligen less på folk, på att vi alltid måste prata skit.
Säga massa saker om folk bara för att man är olika.
Ja jag kanske är puckad i vissas ögon, eller så tänker vi bara annorlunda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0