Sova.

Jag älskar verkligen att sova! Jag skulle kunna sova en hel dag.
Igår hade vi en mysig dag igen, som vi oftast har.
Det blev malmen för att bada igen, och efter det mat på esplanaden.
Innan vi åkte hem så blev det en tripp till Rimbo för att lämna bilen.
Trötta som as la vi oss i sängen och somnade direkt.
Att bli väckt av Andreas 6 på morgonen var otroligt jobbigt i imorse.
Jag orkade inte ens gå ner och kissa samtidigt som han gick ner,
det gör jag alltid men idag var jag tvungen att ligga kvar 10 min innan det gick.
När han hade åkt sov jag först till 10 och sen till 12 innan jag till slut tog mig upp.
Eftersom jag ska spela match snart var jag tvungen att få något i magen.
2 mackor fick duga, fanns inte så mycket annat att bjuda på, och orkar inte laga mat.

Hjärtat slutar snart jobbet och kommer hem med bilen åt mig.
Sen bär det av till Norrtälje för samling och match mot Håbo.
Såhär roligt har jag aldrig tyckt att fotboll är, tror det är pga laget.
Jag har aldrig varit så nöjd över ett val, som valet att byta klubb.
Jag har aldrig trivts så bra i ett lag förut, och det är underbart!
Och nu har Mli kommit tillbaka efter sin skada också, kan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: John

Sova är det bästa som finns :D

2009-08-10 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0