Train.

Igår "tränade" jag en hel träning, fick dock inte göra så mycket..
Och jag fick världens bästaste sms igår, så jävla kul!
Erica, jag, Em och Barro ska förmodligen ferra nästa fredag.
Det blir förkrök och middag hos Ricky sen vidare till stan.
Vi får skjuts hem av Em föräldrar sen sover jag hos Andreas.
Det är precis vad jag behöver, gå ut och ha kul med mina vänner.
Önskar ju dock att Andreas var med men jag klarar mig :P
Vi är likadana han och jag, vi går hellre ut tillsammans än själva.

Igår hade vi ett mysigt prat om flytt, lån osv innan vi somnade.
Åh vad jag längtar, det kommer att bli så jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hoppas de löser sig! :) Jag blir också rätt less går omkring med en infektion i hela vävnaden i foten, så får inte spela fotboll :( Så lider verkligen med dig, vet hur det är så man inte får göra det man tycker är så roligt!

2009-09-08 @ 16:44:18
URL: http://antoniadomeij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0