Trötter.

Jag är så fruktansvärt trött idag så jag nästan svimmar.
Spelade match igår, det blev lika. Och idag har jag jobbat.
Helgen annars har varit lugn, spenderats med Andreas såklart.
Nu ska jag snart träna, med en sträckt högerarm, perfekt...
Jag fattar inte hur jag ALLTID lyckas, såg fram emot att träna.
Nu ska jag behöva träna med vänstern och tejpa högern.

Idag har jag börjat på mitt och Andreas fotoalbum från Grekland.
Det är riktigt kul att sitta och pyssla och få ihop allting.
Längtar till helgen gör jag, kommer att jobba hela veckan.
På fredag blir det party med brudsen, sen sova hos babe.
I helgen ska han ha lan så då ska jag sova hos Flisan efter min match.
Och sen på söndag ska jag jobba igen, vet inte hur jag ska orka.
Träna måste jag få in också, herregud vilken jävla stress asså..

" Domeij säger:
jag älskar dig min underbara gumma !
du är mitt ljus i världens sämsta vardag ! "

Kan man annat än gå runt och vara glad och lycklig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0