Världens bästa pojkvän <3

Igår hade jag och Andreas en väldigt mysig dag.
Efter jobbet åkte jag in till Norrtälje och mötte upp honom.
Vi drog och åt på esplanaden, han bjöd, pasta blev det :)
Efter det åkte vi direkt upp till ip där bkv spelade, 1-1.
Emelie spelade sin första match efter skadan, riktigt kul!
När den var slut tog vi med oss Flisan upp till Görla.
Där hann vi titta på finalen och sen åkte vi direkt hem och sov.

Precis när vi ska sova säger Andreas:
"Jag kan inte hålla mig!"
"Jag köpte de svarta chinosen åt dig"

Då hade jag suttit på jobbet och varit så ledsen över dom.
Jag har dom vita och ville även ha dom svarta som jag blev kär i.
De kostade 160kr istället för 500 men jag hade inte råd.
Jag skulle visa honom att jag kunde vara sparsam med pengar,
så jag lät bli att köpa dom och han tyckte att jag var så duktig!
Då går han och köper dom åt mig istället! :D

Det är vad jag kallar att vara världens bästa pojkvän <3

förhoppningsvis blir de mina på fredag, om de inte hann ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0