wonderful.

Igår tränade jag min riktiga första hela träning med mitt lag.
Det kändes underbart att få träna igen, även om jag hade ont.
Jag hoppas att suget kommer att komma tillbaka nu.
Jobbigt bara att träningen är så fruktansvärt sent..

Idag är jag trött som fan, mådde skit imorse.
Illamående och tröttare än någonsin alltså..
Skönt att jag bara ska åka till babe ikväll och inget mer.
Ska nog fortsätta på mitt fotoalbum som jag började på igår.
Blir väl kanske inte jättebra med det är första gången :P

Jag vill ha fredag snart, ska bli såå kul!
Dock inte roligt att behöva sova i ett rum med massa grabbar,
grabbar som suttit inne hela jävla dagen, varmt och svettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0