wonderful.

Igår hade jag en underbar dag, och lite läskig.
Jag var hos urologen och nu ska jag få göra undersökningar.
Mamma följde med mig som tur var, och vi hade skitkul.
Man fattade inte ett dugg av vad han sa då han inte var ifrån Sverige.
Efter det handlade vi mat till tacos och det var svingott.
Jag åkte ner och tittade på träningen igår, jag har sträckt ljumsken.
Jag lyckas tydligen alltid ha ont någonstans, börjar bli trött på det.
När jag kom hem tog jag lite kvällsfika och målade naglarna.

Igår var jag ifrån Andreas en hel dag på flera veckor.
Det är bra att ha tid ifrån varandra men jag vill helst sova bredvid varje natt.
Ska bli så skönt när vi kan flytta, det kommer att bli så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0