Du är allt och lite till!

Det händer väldigt lite nu, jag känner mig inte ens stressad över julen.
Jag har inte köpt en enda julklapp än så länge, men det får bli imorn.
För imorgon blir det nämligen systemet, sen en annan spännande grej på stan.
Det ska bli så kul och jag svävar verkligen på moln när jag tänker på det.
Jag behöver bara pengar, synd att man inte är rik och har råd med allt!

Just nu är det bara jobb, sova och gym på schemat.
Men jag var nere på handbollsträningen igår och kände hur det kändes.
Jag ska börjar träna 2 gånger i veckan om ryggen klarar av det.
Sen ska jag gymma 3 gånger i veckan så jag får lite muskler.
Har faktiskt för första gången i mitt liv lite (ytterst lite) bicepsmuskler! HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0