Myspys.

Igår var jag så fruktansvärt trött, trodde att jag skulle somna bakom ratten..
Vi åt julmat på jobbet och det var riktigt gott, och sen fick jag gå lite tidigare.
När jag kom hem gick jag direkt och la mig i soffan och tittade på tv.
Hjärtat lagade mat åt mig, rostbiff med barbequepommes och beasås, GOTT!
Han är riktigt duktig på att laga mat faktiskt, speciellt kött.
Direkt efter maten la vi oss i soffan och tittade på flickan som lekte med elden.
Jag tyckte faktiskt att 1an var bättre, men 2an var riktigt bra den också.
När filmen var kvar orkade jag inte göra något mer utan jag gick till sängen.
Andreas var uppe lite längre men jag vaknade inte när han gick och la sig iaf.

Idag efter jobbet så ska jag hem och försöka ta tag i sista kartongerna.
Förmodligen slutar det med att jag inte orkar och lägger mig i soffan istället.
Allting har blivit så himla fint nu, nu är allt klart förutom 4-5 kartonger.
Hoppas att Andreas bjuder på någonting gott till middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0