Nyårsafton.

Det ska bli riktigt kul ikväll med våra kära vänner.
Det blir skagen och oxfilé, tråkigt att hummern var slut =(
Vi ska vara hemma hos oss hela tiden och bara ha det trevligt.
Vi har köpt lite smällare också, det ska bli roligt.
Jag ska nog inte dricka så mycket idag, är inte alls sugen.
Jag är så trött så jag längtar bara efter maten och sen sängen :P

Vilma lär inte gilla smällarna ikväll, hon blev livrädd igår.
Vi var ute och så smällde det av och hon satte sig och gnydde.
Hon blev riktigt rädd stackaren! Hundar brukar inte gilla smällare..
Hon har blivit riktigt mammig av sig, Andreas gillar det inte :P
Hon har varit riktigt jobbig och bitit i en hela tiden, hoppas det går över..

Som tur är så är jag ledig imorgon, skulle ha jobbat men tog ledigt.
Känner verkligen att kroppen är helt slut nu.
Och jobbar i helgen gör jag också, men jag är ledig tis-ons nästa vecka.'


Ha ett gott nytt år! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Har ni köpt hund? :P

2010-01-01 @ 12:01:33
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0