Stor och stark!

Jag har träningsvärk i hela kroppen, speciellt i rumpan och låren.
Jag har nu satt igång riktigt ordentligt med att gymma, finally!
Nu har allting lagt sig så nu kan jag koncentrera mig och ta mig ork.
Det blir gym 6 dagar i veckan med Andreas, dags att få muskler.
Jag planerar att köra på som fan och sen komma tillbaka till handbollen.
Och då ska jag visa hur stark jag har blivit, haha, är det möjligt för mig?
Jag undrar faktiskt om jag kan bli stark, jag är ju klenast i hela världen..
Men jag kör på med lite piller (lagliga!) och sånt där bra så det ska nog fungera.

Jag börjar komma in i att ha eget, att ta eget ansvar osv..
Jag städar och jag lagar mat (i princip varje dag) och tar undan efter mig (oftast).
Jag börjar sakta men säkert inse att jag har flyttat och att jag bor med Andreas.
Att vi numera kan tituleras som sambos och inte bara pojk och flickvän.
Det kändes extra hårt igår när jag kom hem och det stod våra namn på dörren:
A Domeij och E Fröjd, vilken jävla känsla! Han är min min, bara min :)

Idag blir det då självklart gym efter jobbet, hur det nu ska gå.
Det får bli lite axlar idag, jag ska haka på Andreas och Bruntes pass.
Sen får det bli lite bröst eller någonting också, om de klarar det :P
Man blir faktiskt väldigt fast när man väl kommer igång, det är riktigt kul.
Speciellt när man vet att förra gången orkade jag 5kg, nu orkar jag 10kg!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: jodah det e bra hehe söker lägenhet för fullt i rimbo Norrtälje men inser hur svårt det e haha finns ju knapp tnått :p Har sökt 2 i hallsta, fick erbudande på den ena men va tvungen säga nej till den för att det var så kort tid på mej hehe .. Så ska börja söka mej in mot stockholm och se vad som finns där inne ;) Jo men självklart ska jag höra av om när det blir :D

2009-12-10 @ 15:19:40
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Åsa

Härligt att du funderar på att komma tillbaka till handbollen, vi har sett så lite av dig! Ses snart då?! Kram

2009-12-15 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0