Allååå

Jag satte klockan på 12.45 eftersom jag vet att jag sover så jävla länge.
Jag har fått problem med att somna så jag sover bort hela dagen istället..
Så jag vaknade alltså för en 45 min sen ungefär. :S
Om en halvtimme ska jag ta bussen till Åby så hämtar mamma upp mig där.
Jag är så jävla rädd och orolig så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Tänk om dom säger; oj oj oj, det här ser verkligen inte bra ut! :S
Usch jag kommer nog kräkas av nervositet när jag är där!

Efteråt så blir det käk och gå runt i affärer eftersom vi då ska titta på herrarna sen.
Den matchen börjar inte för än 19.45 så det är bara att fördriva tiden så gott det går.
Glöm inte att jag har nytt nummer ifall någon behöver få tag på mig; 0739530706



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0