bästa naprapaten?!

Naprapaten som jag gick till idag i Uppsala var hur gullig som helst!
Jag har svårt att slappna av med människor jag inte känner,
och att sitta där i bh är inte det lättaste för mig, jag är inte bekväm.
Men nu kunde jag ändå slappna av litegrann för han var otroligt snäll och go.
Han gjorde ett test som var otroligt läskigt :/
Jag låg på rygg och tog upp vänster ben i luften och så skulle jag hålla emot,
och när han tryckte ner det mot backen och jag höll emot, så hände ingenting!
Benet åkte direkt ner på bänken och det såg ut som att jag inte försökte.
Högra benet var inget problem alls, där höll jag emot bra.
Så han började massera en massa, och trycka skithårt innanför bäckenet typ..
Så försökte han igen men det funkade fortfarande inte att hålla emot.
Då började han trycka i nacken och sa; där har du ont, och där, och där..
Och på alla dom punkterna hade jag fruktansvärt ont, att han kunde känna det..
Sen knäckte han nacken på mig och så försökte vi igen och då kunde jag hålla emot.
Konstigt det där, att jag behövde knäcka nacken för att det skulle fungera..

Efter det så drog vi till centrum och gick i affärer en stund och sen käkade vi donken.
Vi drog tidigt till herrarnas match eftersom det inte fanns så stor läktare,
och tur var det för det blev fullt bara 10 min efter det :P
Det var hur många från Rimbo som helst och tittade, skitkul!
Dom vann iaf till slut med 3 bollar :)

Nu ska jag sova, för jag mår skit. Sprängande huvudvärk, ont i ryggen och trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0