Bilden är inte okej!

När jag tar upp datorn har jag fått från steffi; elin läs tidningen!
Och herregud, inte nog med att vi bara vill se fina ut på plan,
jag är med på världens fulaste bild någonsin! :S
Frågan är vad jag gör med mina ben, det är nog skottet jag fick en smäll på knät.
Såna där bilder är inte okej att lägga in asså.
Första bilden jag är med sådär och så ser man cp ut!

Idag ska jag till min naprapet igen för 3e gånger, får hoppas på det bästa.

Den här bilden passar Ronya till mig, jag har för mig att jag gör mål?!

Kommentarer
Postat av: ronya

självklart gjorde du mål :D

2009-02-16 @ 21:54:54
Postat av: H

Pattkross på ronya! :P

2009-02-24 @ 00:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0