Dag 2

Gick och la mig väldigt sent och var därför väldigt seg imorse (igår morse).
Sov typ 5 timmar och det kändes när jag körde på morgonen.
Det gick faktiskt väldigt bra, inga käringstopp vid rödlysena :P
Backa fick jag göra också, så jävla svårt asså!
Sen pluggade jag teori i typ 3 timmar, läste en massa i boken.
Efter det fick jag lunch hos farmor och sen skjuts till station.
Skulle nämligen till min naprapat. Det gick bra men har ont nu!
Kunde inte vara med på träningen bara för det, tråkigt =(
Åkte sen med Hannah hem och nu är jag här i hennes säng.
Vi ska snart sova, hon kommer ligga på mig!
Det gör hon alltid, ligger och gosar med mig, söto! :P

Imorgon blir det körskolan, lunch hos farmor, jonas, trädgårn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0