Fan

Idag var jag med på bild i tidningen 2 gånger, haha snyggt!
Blev irriterad när jag läste inlägget av Helene på våran hemsida.
Där hon berömmer Malin, Ak, Ronya, Åsa, Steffi, Johanna och Gabbi.
Dom ska absolut ha eloge, men jag tyckte fanimej att jag gjorde en bra insats.
Därför blev jag glad när jag såg kommentaren på det inlägget.
Nog för att jag missade men jag kämpade på och lät det inte beröra mig.
Jag slet båda framåt och bakåt så jag blev faktiskt lite småarg..
Men så mycket beröm till mig brukar det inte bli därifrån så vad förväntade jag mig..

Idag har jag en sprängande huvudvärk och har jätteont i halsen =(
Känns som att jag håller på att bli sjuk och det vore inte så bra..
Så idag blir det nog att bara vara hemma, även om Yvonne ville träffas.
Hon ville sola och det vill jag men jag har inte råd med att spendera grejer på sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0