Kom på en grej

Jag älskar att åka buss med musik i öronen.
Jag tänker alltid en massa, men alltid på vettiga saker!
Hemma tänker jag alltid på saker som jag inte borde tänka på..
Så när jag sitter där och lyssnar på Beyonce, The script och F.O.B,
så kommer jag på mig själv med att sitta och storflina på bussen.
Ett sånt där leende som går så långt upp till öronen som det bara går.
Jag satt och tänkte på förra fredagen, på att få flera såna dagar.
Jag tänkte positivt, på att jag är värd det, att det är dags att gå åt mitt håll.
Jag vet att chansen är stor att jag skriver ett inlägg om någon månad,
där det står jag visste att det inte skulle gå min väg, det gör det aldrig..
Men för tillfället ska jag tänkte raka motsaten, jag tänker vara glad i några dagar till!
Om inte annat så har jag fått några dagar där jag har mått otroligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0