Less på det!

Idag har jag varit hos farbror doktor och lämnat blodprov, läskigt.
Dom ska göra en massa tester och jag hoppas att dom hittar felet.
I över 2 veckor har jag varit så trött att jag inte orkar röra på mig.
Kroppen säger verkligen ifrån och det blir bara värre och värre.
Inte nog med det så är ryggen sämre än någonsin och alla klagar.
Jag ska skita i att gå och träna istället så att man slipper höra skit!
Man går ner för att träffa alla, men eftersom det bara klagas så är inte det kul längre.

Nåja, efter doktorn åkte jag in och lunchade med Yvonne.
Kinamat blev det som vanligt, biff med lök.
Vi drog sen in på hm och köpte lite småsaker,
och jag syndade som vanligt och fick med ett par skor hem.
Yvonnes 50tums tv lämnades sen hem till henne, fy fan vad stor!
Jag är inte lite avundsjuk, egen lägenhet och 50tumare..
Nu ska jag ta körkort, skaffa jobb och flytta hemifrån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0