rimbocupen!

Godmorgon! Har precis vaknat upp i min underbara säng.
Igår när jag la mig hade jag så ont i ryggen att jag ville dö,
men idag känns det mycket bättre som tur är..
Jag har ju en viktig handbollsmatch i helgen så måste vara pigg.
Men idag blir det rimbocupen, fast på bänken dock.
Jag har bara tränat en gång typ eftersom jag spelar handboll.
Men jag fick iaf sitta på bänken och vara en del av mitt nya lag :)
Jag ska hejja på som en tok och peppa allihopa!
Sista matchen är typ 01.20 så det blir en låååång dag idag.
Och peppa Jossan också ska jag göra,
som kämpar på fast hon har problem med massa basilusker (?!).
Så hör du en jävel skrika på dig josekiiine så vet du vem det är ;)

Innan nu så måste jag snabbt tvätta min rimbotröja för den ska lämnas tillbaka.
För numera är jag ju roslagsbrospelare, och en sån tröja har jag fått faktiskt =)


med dom här 2 hela kvällen <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad söt du är! glad jag bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir. men jag hörde dig inte skrika!

2009-02-15 @ 17:53:01
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0