Uääk

Usch jag har varit på så dåligt humör hela dagen.
Kan bero på imorse och sen pluggandet..
Idag fick vi tacos som är min favorit och jag blev inte ens glad.
Och jag är en sån person som blir irriterad när det är äcklig mat.
Jag vet att jag inte borde för då kan jag fanimej laga egen mat!
Men.. Det blir så ändå; Åh men inte korv idag igen!!
Och när det är gott så blir jag superglad och säger yeees tacos!!
Men idag var jag deppig, hackade gurkan och tomaten och gick ner..

Så med dåligt humör gick jag ner och tränade och det gick skitbra.
Vi sköt en massa kantskott och jag missade nästan inget skott.
Sen blev jag lite irriterad över vissa saker men det gick bra iallafall.
Efter träningen kollade vi på Irstamatchen och det var kul.
Det är roligt att se hur man spelar och hur man ser ut :P
Jag ser riktigt slapp ut och tittar ner i backen hur mycket som helst..

När jag kom hem visade jag mamma ett par skor från ellos jag vill köpa.
Då visade hon vad hon ville köpa och sen sa hon; det blir en beställning härifrån.
Det gillar vi!
Sen satt vi vid matbordet och pratade i en halvtimme om en massa saker.
Sen fick jag ett sms; Snagga mig, pro eller con?
Och jag fattade ingenting, pro eller con?! Vad fasen betyder det?!
Så jag skickade tillbaka och frågade vad det betyder; för eller emot!
Då svarade jag; haha bonden från landet du vet.. :P
Mamma tyckte det var jättekul; Nu kan du säga det, Jag är pro den grejen!

Nej nu är jag trött och babblar om en massa skit bara, så godnatt!

P.s imorgon är det rimbocupen i sporthallen!
Jag ska inte spela men jag är uttagen så jag får sitta på bänken iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0