Vi är bääst!

Matchen igår var den bästa vi någonsin spelat tror jag.
Vi ledde med 4-5 bollar hela matchen och det var aldrig någon fara.
Alla var skitbra och det märktes att vi var taggade till 1000!
Vi vann tillslut med 36-29, hela 7 bollar!
Nu är det bara 4 matcher kvar sen får vi se vad som händer :)

Efter matchen kollade jag på herrarnas b-lags match och sen mammas match.
Jeppe var jätteduktig igår och tjejerna vann väldigt lätt.
Direkt efter det åkte jag till Flisan och sov hos henne, väldigt trevligt.

Imorse tränade jag fotboll och det gick inte så jättebra.
Jag fick väldigt ont i ryggen och sen fick jag 2 blodblåsor på fötterna :S

Nu väntar jag på att få en kebab med bröd, kommer sitta fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0