2008 - värsta året i mitt liv!

Ja det har det verkligen varit, jag har aldrig mått så dåligt som 2008.
Jag har känt att jag inte klarar av livet, och känner så nu igen..
Jag har förlorat det viktigaste i mitt liv, 2 gånger.
Jag har ingen aning om hur jag ska klara av det här, men jag försöker.

Inte nog med det så har jag insett vilket misslyckande jag är;
Jag förlorade det viktigaste jag hade för att jag är en idiot,
jag kuggade skolan och går ett fjärde år,
jag bor fortfarande hemma och har i princip inga pengar alls,
jag har inte tagit mitt körkort än,
jag har inget jobb och vet inte vad jag vill göra med mitt liv,
jag är en lipsill och gråter minst en gång varje dag..

Jag vill bara gå under jorden och stanna där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0