Vem är jag?

Du frågar; hur är du elin?
Det enda skälet till att det är svårt att svara, är att man säger inte;
" jag är världens bästa tjej, och du kan skatta dig lycklig om du har någon chans.. "
Jag har aldrig varit den som har självförtroende och inte nu heller egentligen.
Men jag har lärt mig av misstag, jag har ändrat på det mesta dåliga,
och jag har kämpat arslet av mig till att vara som jag är idag.
Idag är jag nöjd med min insida, jag är en otroligt bra människa.
Jag är hon som alltid finns där, som berättar hur bra du är,
hur jävla stolt jag är över alla dina framsteg, håller om dig när du behöver,
lyssnar, torkar dina tårar, och skämmer bort dig utan speciell anledning..
Den enda anledning är att jag älskar att se dig le och bli glad.
En som alltid visar hur mycket du betyder för mig.

Alla har vi fel och brister, men jag lärt mig att ändra på det dåliga så gott det går.
Och framförallt har jag lärt mig att leva med brister som andra har, och som jag själv har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0