Fy fan!

"Specifik fobi är en starkt överdriven rädsla för en sak eller en situation.
Denna rädsla kan övergå i en panikattack när man utsätts för det man är överdrivet rädd för."
Jag klarar inte av att ringa till personer jag inte känner, det går inte.
Hjärtat dunkar i 170 och jag får panik och vill bara springa och gömma mig.
Det är inte bara säga att jag ska skärpa mig och säga att jag är fjantig som inte kan ringa.

Solveig sa idag på träningen; jag vet precis hur det är, någon borde kunna ringa åt dig.
Och jag bara tänkte; nej mamma tycker jag är fjantig och borde kunna ringa..
Det gör ont, för det är inte så jävla enkelt! Man önskar att hon fattade.
Hon säger bara; du måste ringa, annars blir du invalid!
Ja men då får jag väl bli det då, för jag kan inte ringa, jag får panik!

Synd att hon inte är lika förstående som Solveig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0