IRRITERAD

Usch idag när jag läste tidningen så blev jag så arg och frustrerad!
Träningshall?! Vi har redan en hall att träna i, vi vill ha någonting att spela matcher i!
Vi vill ha en hall som man får spela matcher i, i rimbo.
Iallafall jag skiter i om jag tränar i norrtälje eller andra sidan jorden,
så länge jag får spela matcherna i rimbo, med alla som tittar varje helg på oss.
Ja det kanske finns en hall i norrtälje, men jag hatar den hallen.
Jag hatar golvet, och så många platser finns det inte, nästan som i rimbo..
Jag känner iaf en speciell trygghet i att spela i rimbo, mitt rimbo, med rimbo hk!
Det enda posivita är att fler kanske får upp ögonen för oss om vi spelar där.
Men samtidigt så om alla som brukar titta på oss i rimbo ställer upp och åker dit,
plus att vi får fler som tittar ifrån norrtälje, så får inte alla plats i där inne iaf!

Nej en ny fräsch "arena" i rimbo, för vi ska hålla oss kvar på toppen ett bra tag till!
Och alla som bor i norrtälje ska veta att det är värt att åka dom där 20 min för att titta på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0