Kill me

Det gör ont när man tror att man betyder mer för någon än man gör.
Och det gör ont när man tror att det någon gång skulle bli som förut, som det borde vara.
Jag kände verkligen att det var menat, att jag bara behövde ha tålamod..
Jag trodde verkligen att jag skulle få vara lycklig den här gången, men aldrig, jag är inte värd det.
Jag är inte tillräckligt bra för att någon ska vilja stanna kvar, helt jävla värdelös..
Det värsta är att jag förstår, hur skulle du vilja vara med mig, jag är inte värd dig.
Jag har haft alla chanser i världen men när dom väl är slut, då är jag bra.
Jag är verkligen död på insidan, och jag känner bara för att försvinna för gott, jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Josephine

åh elin, det blir bättre. jag lovar lovar lovar!

2009-01-12 @ 14:17:59
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0