Matchdag

Jag var otroligt laddad inför matchen eftersom herrarna var så dåliga idag.
Vi skulle då inte göra en match onödigt jämn tänkte jag..
Börjar bra med att jag nästan bryter foten på uppvärmningen men det gick bra.
Man blir rädd när dom drar iväg med några bollar direkt, det är så jobbigt.
Men vi jobbade på som fan och i andra var vi riktigt duktiga.
Vi vann tillslut med 36-26 och jag gjorde 6 mål och var väldigt nöjd!
Jag hann också ha sönder Jessicas flaska och få vatten i hela ansiktet,
och spela med tejp på röven/tröjan tydligen, haha äkta jag att skämma ut mig..

Just nu är jag lite nere och besviken, varför känns allt så jobbigt?
Jag är inte van att känna något alls, och nu händer det grejer..
Men jag kan inte förstå hur, hur kan man sakna något man inte upplevt?!

Ibland förundras jag över hur konstig jag egentligen är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0