Mys

Igår var en riktigt trevlig dag. Jag, Emelie, Erica och Carro åkte till em.
Där blev det spagetti med tomatsås eftersom köttfärsen kom senare :P
Sen gjorde vi oss i ordning och brudarna dansade fin fint, speciellt em! ;)
Sen åkte vi in till norrtälje och var på mobet hela kvällen, mycket trevligt.
Dansade hela natten och jag hade så ont i fötterna så jag nästan dog.
Vissa kommentaren fick mig att börja skratta så jävla mycket,
ibland undrar man om killar tänker med någon annat än kuken..
Sen fick jag skjuts hem till flisan där jag spenderade natten :)

Idag har i inte gjort så mycket än, bara tittat på innebandy.
Snart ska vi äta massa goda smårätter som tex halloumi och gambas..
Senare blir det Sverige matchen på tv också!

Imorgon har vi match hemma mot Tyresö klockan 13.45 och innan är det herrarna.
Efter det kanske jag får trevligt besök :)

Otroligt bra helg, bästa på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0