Shoppa!

Kom precis hem ifrån stan, skönt att pappa orkade hämta mig i söderhall.
Jag och Yvonne åkte imorse, så åkte till norrtan och åkte med henne.
Åt så jävla god lunch därinne, biff med grönsaker och ris i kungshallen.
Senare ikväll är det träning, jag har ont och jag är helt slut i kroppen.
Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och boka till för att kolla mina värden.
Nog för att jag brukar vara trött men inte såhär, jag har ingen ork alls..
Och nästa onsdag ska jag in till uppsala och kolla min rygg, äntligen!

Det här fick åka med mig hem idag, är väldigt nöjd.
Ledsen dock att jag inte hittade någon makeup store :S




jeans leggings - gina tricot 299:-
midjekort jacka - gina tricot 99:-


hög kjol - hm divided 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0