Sing for me babe

Och nu är jag på mycket bättre humör, tänk vad någon kan göra.
Ett samtal på ca 2,5 timme och allting känns bra igen.

Nu ligger jag och lyssnar på Lars Winnerbäck - Kom änglar.
Den väcker många jobbiga minnen, men ibland är det skönt att gråta.
När jag har samlat på mig jobbiga grejer, så behöver jag det.
Efter det känns det inte alls lika tungt längre, sen samlar jag på mig nytt.

Allt kommer att ordna sig.
Jag kommer att bli glad igen, jag kommer inte att få paniksaknad ibland..
Jag kommer att kunna se tillbaka och le åt tiden jag fick,
istället för att gråta för tiden jag inte längre får..

Imorgon kan bli en bra dag. Godnatt, eller godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0