Skitdag

Dagen börjar skitbra, jag går upp och ser att mitt smink har kommit.
2 rouge och 2 ögonskuggor plus en rougeborste, väldigt nice.
Sen får jag sms om att mitt paket ifrån hm har kommit också.
Så jag cyklar ner till ica och hämtar ut det och börjar prova.
Usch vad mycket jag hade beställt, värsta stora paketet fick jag dra hem.
Då börjar allting att sakta gå neråt...
Skorna jag suktat efter och som var på rea, fanns inte i paketet.
Mina 9cm högklackade skor, blev ett par ballerinaskor istället.
Sen när jag går in på deras hemsida så är min storlek slut!
Jävla fitt hm, det var dom jag hade längtat efter att få!

Sen går jag ner till träningen och är jävligt peppad för första gången på ett tag.
Börjar med att krama om Ida som var skitduktig igår och tyckte synd om henne.
Jag har ont i ryggen som fan men det sket jag i, jag orkade inte tänka på det.
Sen när våran "förberedande träning" är att halva seniorlaget är på andra planhalvan,
och när jag blev tvungen att gå över dit för att skjuta lite så fick jag nog..
Jag blir inte glad av att få ta tre steg och skjuta, jag vill ha spel och få avsluta.
Då var mitt humör nere i botten igen och jag ville bara gå hem,
sen när vi spelar dåligt när vi kör tvåmål och allt bara blir kaos då orkar man inte.
Just nu är det absolut inte kul med handboll, jag har fått nog av alla problem..
Det beror mest på min rygg som får mig att känna mig som 90 år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0