Städa mitt äckliga rum

Igår började jag rensa ur garderoben på mammas och pappas saker.
Jag insåg att jag behövde hela garderoben och det är pinsamt..
Ni ska bara veta hur stor garderoben är, en hel jävla långsida :S
Det är nästan klart och jag är väldigt nöjd.
Nu håller jag på att städa allt annat i rummet, jag nyser hela tiden pga dammet..
Hittade precis en parfym som jag önskar att jag inte hade hittat.
Jag gillar inte när mina minnen väcks, då kan jag inte stå emot..
Men jag är otroligt stolt över hur jag hanterar allting just nu!

Snart blir det att äta lite frukost, måste fylla på med energi till matchen ikväll.
Om jag gör en till plattmatch ikväll eller får minsta skit som inte borde fås så slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0