Brüno (Y)

Vi hade jättemysigt igår.
Andreas mötte upp mig vid danderyd och så åkte vi till t centralen.
Först gick vi och lämnade ett linne som jag inte ville ha,
sen mötte vi upp John och Jocke inne på jack and jones.
Vi åt i kungshallen och jag tog min biff som vanligt, den är underbar!
Det var helt fullsatt i salongen, förutom flisans plats :P
Över 900 människor tror jag och massa skratt hela tiden.
Den var så otroligt rolig och helt sjuk, den måste man kolla på!
Efter filmen var det direkt till norrtälje, hämta bilen, skjutsa jocke sen hem.
Var så otroligt trött igår, jag hade sån huvudvärk och det var riktigt jobbigt.
Kunde inte sova inatt heller så nu jag är riktigt trött och jävlig.

Jag är på riktigt dåligt humör idag, eller jag är så himla nere.
Allting känns dåligt och jag saknar Andreas så dumt mycket.
Han ska spela med sina kompisar idag och jag ska bara vara hemma.
Får hoppas att det vänder för nu känns allt bajs, hatar såna dagar.
Jag ska även lägga mig skit tidigt så att jag får träffa Andreas fortare.
Imorgon efter jobbet ska jag hämta upp honom i Norrtälje.
Då ska vi handla mat till resan, vi ska till stugan på tisdag.
Behöver lite semester känner jag, ska bli underbart att vara helt själv med babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0