Gnagande känsla.

Idag har jag en sån där jobbig känsla i magen.
Är orolig, funderar, blir rädd..
Att ha något så otroligt perfekt är underbart, men även jobbigt.
Man vill inte förlora det, någonsin, hur behåller man det?
Jag tänker för mycket, jag älskar för mycket.

Idag ska jag iallafall träna fotboll, ska bli roligt.
Och jag har något att se fram emot också.
Jag och Andreas ska räkna lite på pengar till lägenhet.
Så fort jag får fast jobb så ska vi börja leta efter eget.
Och jag längtar tills den dagen jag har ett par nycklar i min hand.
En start på att bli självständig, ett stort steg i vårat förhållande.

På lördag ska jag spela med Robro, jag ska starta på plan.
Första seriematchen med laget och jag får börja.
Det är otroligt jävla roligt och jag älskar fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0