sjuk =/

Igår blev jag sjuk, jag som aldrig är sjuk!
Spydde 2 gånger på jobbet innan jag gav upp och åkte hem.
Helt utslagen tvingade jag i mig lite fil sen la jag mig.
3,5 h senare vaknar jag och får lite kinamat i magen.
Babe var ute och roade sig på trädgårn och jag var avundsjuk..
Jag vill också ut och träffa människor, Erica det är dags snart!

Imorse hade jag en huvudvärk som var brutal, fy fan..
Så jag bestämde mig för att inte åka till jobbet idag.
Har fortfarande huvudvärk som satan, men det blir bättre.
Senare ska jag hämta hjärtat i N-town och gå lite på roslagsnatta.
Ska kolla om jag hittar ett par jeans på rean, behöver nya.

Imorgon blir det jobbet, vill inte missa mera jobb nu.
Sen åka hem till hjärtat och äta innan vi åker till Markus.
Han fyller år så vi ska åka dit och fika lite och säga grattis.
Sen efter det får vi se vad som händer. Hade varit kul att gå ut!
Men det blir väl en hemmakväll som vanligt med Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0